04 March 2012

keruh



 Bismillah ;

" you ONE and ONLY.. "





Benar .
aku takkan mampu mencairkan logam dengan katakata.
tapi boleh, andai menggunakan tenaga ++ .
aku takkan mampu menyingkirkan kau dari ingatan.
tapi boleh, andai DIA menghilangkannya.



Kekeruhan duniawi ini
membuang aku jauh dari lubuk hatimu, bukan sayang ?
benar aku merasainya .
seperti biasa, aku tidak menggendahkannya
duduk membekukan lidah, mengeraskan suara .


hari itu bakal tiba jua, tak kira jauh mana kau berlari menjauhinya..
maaf kerna aku ini menambahkan lukamu, kawan ..
semakin menjauhi, semakin aku diikat ketat .


 M  A  A  F ..
maaf maaf maaf
MaA f

Y a Tuhanku,
pegang jiwaku erat,
biarkan jiwa ini belajar meredhai jalan takdirku
atas izinMu ini.
berkatilah ia .. kuatkan jiwa ini untuk tetap gagah melalui badai..





No comments:

Post a Comment