05 September 2012

dua kali


Bismillah ,
  Assalamualaikum .


" kitaran masa sulit dahulu, masih terasa hangat imbasannya . Aku tidak sempurna seperti yang kau dan dia fikirkan. Aku hanyalah aku. dan masih senyuman mekar menguntum di bibir . "
 
 
 
 
 
 
 
 
aku tak tahu mana pendahuluannya
antara kau, dia dan mereka .
dan aku, bukanlah penutupnya .
 
 
 
 
 
 
 
 
aku gantung semua pada takdir ,
sungguh aku percaya
dalam kesakitan bertahun ini akan ada penawar
dari kejauhan ini akan ada doa yang menemani
semoga kalian diredhai .
 
 
 
 
aku tak pernah hilang .
sungguh aku amat gemar menjadi bayang
diam dan lihat dari kesamaran .
bayang dan jasad takkan pernah bersentuhan
tapi masih berdekatan, bukan .
 
 
 
 
 
Ya Allah ,
aku hanya hambaMu yang lemah.
Permudahkan urusanku .
tunjukkan bagiku jalan yang menghampiriMu .
 
 
 
 
 
 
 
 
p/s : alhamdulillah . moga kesabaran akan kerap mendampingimu .
        insyaallah, selamat tahun pertama. Kelak .
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment