18 January 2013



Tetaplah.



Bismillah ,


 Langkah kaki ini akan terkulai.
tetaplah di jalan ini,
tak kiralah perlahan mana,
sesopek mana,
tetaplah melangkah.




mohon hati jangan mudah tunduk pada kata hati.
mohon aku benar kuat berpaut pada janji milik kita
kerna apa ada di bahu kita,berbukit citacita bersama.
di dada, sesak dan sempit dengan himpitan emosi.




aku takkan mengalah lagi ,
kerna apa yang kau korbankan demi kita,
tidaklah aku sanggup korbankan.






tiada talian komunikasi yang mendengarkan aku suaramu,
yang memperlihatkan aku, wajahmu.
namun, doalah ku kirim agar kita tetap dalam sayangNya.






debaran hujung purnama semakin gejolak jiwa
aku akan perkasakan jiwa, bentengkan emosi
dengan segala citacita kita.
semoga DIA aturkan yang baik,
untuk kita .





tetaplah di jalan ini, sabar dan tabahlah.
undur jangan walau maut menjemput
tidaklah mahu aku khianati apa itu janji.





No comments:

Post a Comment