11 November 2011

di Sisi




Assalam
rasa mahu berjoget dengan notanota "cinta" ni. Tak lama dah lagi..
kita samasama terjatuh cinta pada itu notadanlatihan 150 kuasa kuda..
ini bermakna, kita berjanji untuk samasama mengedatekan diri di U nanti, kan ?



- Lalala, kali ni aku rasa masa betulbetul pantas. tak menyempat aku nak berdansa sengsorang
kali ni betulbetul masa aku guna tu "ngamngam". ciss. takpela
after this, 10bulan aku coti kan. HAHA- gelak gangster **


- perasaan aku beranakpinak dengan macammacam tayangan. kadangkadang aku rasa waras, kadangkadang aku rasa tidak. aku harap kau doakan aku macam mana aku selalu doakan kau.
kau ingat aku, macam mana aku sedayupaya lupakan kau.. 
ngehngehngeh ** (gelabah sudah)



- untuk semua calon SPM/STPM sekalian, selamat menjalani peperiksaan yang menjadi kompas masa depanmu kelak. Insyaallah, kejayaan milik orang yang berusaha.. semoga sukses selalu.
~ kepada gaydanlesbo Saujanian sekalian, harapharap kita semua berdansa sakan time dapat result. kali ni semua dapat anugerah pengetua, okay ? sayang korang.





cik N
- i just love to be in pain, i just love people hurt me so much, 
i'll be waiting for you

no more love
no more fun
no more laugh
no more smile

- pasti cik N bukan cik N lagi kan.



bubye, hell-o stpm <3



No comments:

Post a Comment