08 December 2011

PLEASE don't ..




SEMALAM YANG INDAH..
TERIMA KASIH KAU DAN DIA.




"hold me tight, don't ever let me go"





* senyum sambil pipi gemuk blushingblushing..



Terima kasih
untuk rancangan last-minute
kau drive pecut gilakan
untuk kejar cite Incik Jacob aku.
at least aku terharu gulingguling
dalam kereta macam nak migrain.



kau nak pergi jauh nanti.
ulu ceruk pula tu, aku cuba jauhjauh untuk buat tak kisah
dan sebenarnya aku sangat kisahkan kau.



kau
berikan aku Magnum klasik
bila aku minta ais krim malaysia
kau gelabah
bila aku berangkat jauh ke sana
aku cemas
sebab kau text aku 
dengan alasan kebengong-an
kau sedih
bila aku rindurinduan dia




apa alasan aku untuk buat kau jangan pergi.
hati masih keras untuk merayu.




pujuk.
kau pujuk aku dengan ajak aku
masakmasak selalu
siapa.
kalau kau pergi,
siapa nak layan perangai buas aku
siapa nak komen masakan aku
siapa nak protect aku
siapa yang akan selalu ada dengar
aku merantap pilu
siapa yang sanggup kena gigit dan cubit
siapa yang nak belanja aku eskem
SIAPA KALAU BUKAN KAU




seriously, i hatehatehate it.
kenapa kena jauh. kenapa kena pergi, kenapa tinggal aku
jarak- aku sangat alergik
B   U   T

- LIFE DOES MOVE ON WITH OR WITHOUT YOU



TOLONGLAH,
JANGAN PERGI, Q !

-hanya mampu menjerit dalam hati.



its time to say goodbye,
miss youyouyou too..


- cik N dan Q



No comments:

Post a Comment