07 February 2012

Bayaran Luka ini

: Bismillah.

Alhamdulillah, hari yang benar indah apa adanya.



" Bila keyakinanku datang, kasih bukan sekadar cinta
pengorbanan cinta yang agung ku pertaruhkan " -  Rossa



bukan mudah untuk tidak menoleh lagi ke belakang,
Dia masih ada dan takkan  pernah mampu untuk dilupai.
seakan kisah yang berbelitbelit,
sukar untuk difahami, jujurnya aku mula memberi dia peluang untuk mengubati.




- Q, please always know that I love You more than anything else in the world.




aku seakan lupa, perasaan yang aneh.
janggal dan sukar untuk aku benar tulus untuk mengatakannya
lidah telah keras untuk mengaku, benar perasaan mudah berubah.
si gadis penuh amarah dan kekecewaan bertakung, emosi berselirat ini kau mahu.
aneh yang amat, Q.






terima kasih kerana menjadi tulang belakang aku saat aku lumpuh untuk
memulakan yang baru, meninggalkan semalam yang rumit.
memaksa diri melihat dia benarbenar bahagia tanpa aku.






Ya Tuhan, dunia ini tidak ada yang kekal.
sekiranya aku bukan pemilik rusuknya yang halal, jauhkan dia dari hati ku,
hilangkan wajahnya dari mataku, kuncikan bibirku dari mendoakan dia milikku.
biar yang benar halal menanti tulus hati untuk memimpinku nanti.
biar aku pasrah jodohku itu terbaik dariMu.


~ cik N :3



No comments:

Post a Comment