21 February 2012

perancangan


- Bismillah ;

" dan kau aku kamu, hanya mampu merancangnya.. " Unkown




perancangan itu akan bawa kita kepada matlamat
hidup bahagia, mewah, keluarga harmoni,
kerjaya yang hebat, pelajaran yang sangat baik
umur yang panjang, kahwin dengan orang yang diidamidamkan
senang kata, semua yang baikbaik sahaja..



Maafkanlah,
sekiranya aku hanya mampu merancang
kau hanya mampu memasang impian
kamu hanya dikecewakan dengan perancangan lepas.




" kalau aku gagal STPM, aku akan usaha jalan lain. Kerja, ya. Cari kerja yang tetap..
Rezeki di mana-mana.. Insyaallah, aku dah usahakannya dahulu.
takda sebab aku nak kecewa.. " - unkown



Bila kenang balik, dia takkan mengerti apa yang kau lalui
hingga menukar kau menjadi yang lain..
dia takkn rasai, bagaimana rasanya seksa melepaskan apa yang dimiliki,
pergi dan berbahagia.. sedangkan hati.. menangung derita. - FBI








No comments:

Post a Comment