13 February 2012

Kali ini yang pertama


BISMILLAH :


senyuman masih mekar,
gerun rasa sebegininya.





- Kau yang pertama, sangatsangat gentle dan berani minta izin mama untuk bawa aku keluar semalam. Act before ni pun aku ja yang bagitahu keluar dengan kau. Atlast, kau yang minta sebab aku bagi macammacam alasan untuk taknak keluar. HAHA. Thanks, Q.


- you really suprising me when my parents blessing our relationship. OHHmyQ! still hard to believe. you show me you efforts to make sure this is it, our dreams come true.
Insyaallah, everything would be okay Q.



Terima kasih, walaupun belum sepenuhnya. aku mula percaya, kau sangatsangat berusaha untuk membuktikan kau menjumpai sebahagian dirikau yang hilang kini berada dekat di hatiku, Insyaallah. semoga yang halal antara kita kelak.



~ aku masih banyak yang kosong di dalamnya. cik N :3



Alhamdulillah.



No comments:

Post a Comment