07 June 2011

idiot, i love yuh

Hey idiot, i really love you.
my webby. haha.


aku sihat, waras dan berakal. cuma, hidup ini terlalu singkat andai kita terlalu terikat dengan aturan hidup sendiri.  jiwa kusut, tapi Allah tu tahu segalanyakan. alhamdulillah. segalanya okay sahaja. aku masih bernyawa. masih mampu meninggalkan kenangan. masih mampu tersenyum, masih mampu jalani hidup seperti biasa.


ini "love" kasi simpan dalam hati kamu, tak perlulah susah payah nak curik. yang ori dah hilang pulak. ada yang tak ori, tapi kualiti sama sahaja. ngee (= . terima kasih. terima kasih kerana masih mampu menatap belug kuh.


ouhhh. sorokkan apa yang ada, tak mahu memperlihatkan apa yang akan terlihat. incik cinta, jangan dekat dengan ku. jangan beri hati yang suci. takut akan pecah nanti. sila jangan hampir dengan diriku, takut aku bertukar menjadi kemawas pula. jangan buat aku gila, gilakan kau. payah nak hidup nanti. shing2 (sambil kelip-kelip mata).hahaha.


kasi tenung sama incik bokprien, kaw2 punya. cair tak, cair tak? haha. dah lama tak guna Skype, sampai lupa dah password. bestkan? tak payah nak skype sangatlahkan. aku tak perlukan semua tu. dia sentiasa dalam hati.. sentiasa "on9" maa. haha.. 


kau muzik di hatiku. walaupun tak terlihat dek mata, namun kau sentiasa ada. walaupun kau tak tersentuh olehku, namun harum mu masih ku bau. masih terlihat di hati, semua tentang kita. masih jelas terasa kehangatan hari semalam. kau ibarat lagu dan aku terlalu ingin menjadi melodimu. kau nafasku, kala nadi berdenyut. tempat aku berpaut walau hidup dilanda ribut. kau segalanya bagiku. sayang, segalanya.


bukan menggoda, hanya menggada-ngada. haha. sangat seronok bila "kegilaan" melanda diri. ribut hati di buatnya. tak perlu nak malu, buat sahaja apa yang perlu. kadang-kadang, kita takut dengan bayang-bayang sendiri. kalau kita rampas "senyap-senyap", mesti kita takut akan kehilangan. rilex sahaja. kalau betul dia hak kita, janji Allah dengan kita, percaya sahaja. tak perlu nak kawal macam dah hak milik mutlak. cemburu memvavi buta, tak perlu. kawal diri, najwa. chaiyok3 ^^


p/s : aku tak tahu kenapa perlu aku emo malam semalam. haha. aku rindu. rindu dan rindu. mahu dan mahu. nyum2. saja menggilakan diri. hey, idiot, i love you.. 
I learned to live half alive without you.. thank You  =)

No comments:

Post a Comment