10 September 2011

Jujur



Ya Allah. 
Sungguh aku kecewa. sangatsangat kecewa dengan diri sendiri pasal paper mikro.
*haruskahakukatakannya..



matamembengkak.
bengkak lagi hati, puas pujuk, takmengapa.
pulun itu notanota cinta mikroekonomi. masak lomak cili api sket. pasti berjaya.
wahh ! menangislah aku macam ni. awat paper tu "senang" sangat.
*hantuk kepala kat dinding.


KAU BAIK.sangatsangat baik.
cuma. masih aku menanti dan ternanti.
-kau boleh fahamkan. aku takmampu untuk kenali rasa itu lagi.


kitakan pejuang. samasama mahu berjaya. kalau jatuh, akukan ada. kita bangkit semula. pulihkan luka.
jauh lagi perjalanan kita. itupun kalau riwayat kita berjelajela lagikan. airmata bertakung tu, buang jela. nanti membiak pulak jejentik kat kolam takungan tu. belajar apa yang tak sukar. 
jarak. masa. tenaga. sabar. cekal. wang. 
semua tu keperluan menuntut ilmu.
kenapalah baru sekarang kau tersedar. kenapa tak duludulu.



sengaja aku cipta, untukmu yang terindah. 



p/s: aku suka dengar ELLA nyanyi lagu JUJUR. 
aku tak mampu nak hadam laksa. mana hilangnya selera ni.

*sorry, aku ter-emo sket. GILALAHAKUMACAMNI.
sekian.



No comments:

Post a Comment