07 September 2011

upset



Aku meradanglah juga.

kenapalah orang gemar bebenar curi hak milik tak kekal aku.
Ramadan berakhir tak bermakna kau boleh buat balik dedosa kau macam yang lepaslepas.
side mirror Zoro aku pun kau nak kebas.


Cuba kau minta, kot dah takda duit sangat nak belikan. InsyaAllahlah aku bagi.
ni kau CURI ! kesayangan aku pula tu. Zoro tu banyak sangat kenangan bersama aku.
kalau kau datang jumpa aku, minta elokelok.aku boleh je lepaskan kesayangan aku tu.
aku tau, takda benda kat aku ni kekal.
sangat menyakitkan macam ni. bukan senang aku nak dapat my red Zoro from my Dad.


Ayah marah .. (aku nak gila lah juga).
tu tanggungjawab aku, aku kenalah jaga elokelok.
sabar jela aku dengan bebudak sekolah yang gatal tangan nikan.
pulangkan semua yang hilang, yang pernah aku miliki. yang menjadi kesayangan aku.
tentu kau tak mampukan. sebab aku pun hanya mampu memandang semua berlalu sahaja.
seriously, upset gila.



p/s: kau takperlu hipokrit. yang asalnya kau bangga konon kau banyak pengalaman.
sebenarnya kau- SI KOSONG . yang hanya mementingkan diri.
misi aku, teruskan usaha aku untuk lulus paper ekonomi lagi. nak lulus STPM dengan sewajar kelulusan. lainlain perkara, tinggal dalam peti dahulu.
- kembali mengadap notanota sambil nyanyi ini lagu.
 melepaskan amarah kat belog sat.
i'm done, okay Assalam.




-cik N





No comments:

Post a Comment