24 September 2011

KESEMPATAN

  Assalam.. bersyukur aku masih bernyawa. Selamat pagi, selamat hidup kembali, selamat pagi berhujan, selamat ditinggalkan kekasih, selamat berkahwin, selamat hari lahir, selamat ulangtahun, selamat mencari cinta baru, selamat berusaha, selamat menghadapi peperiksaan, selamat mendapat result, selamat hari ahad, selamat bertunang, selamat berbahagia dengan kecurangan, selamat memulakan hidup baru, selamat pagi,.... CINTA.




Wahh, satu persatu kesakitan jenggah ke tubuhku. Alhamdulillah.
- beta dengan izinNya telah kembali sihat. Tuan Hamba tak perlu risau lagi ya.
dah kena suntik 2-3 dos ubat kalau tak sihat mati meyh. HAHA.




kau mengingatkan aku kepada seseorang yang amat berbekas di hati- suatu ketika dahulu. saat muda remaja meranjaunya luka.
sebab bersusah payah, berjaga teman aku. yela masa sakit nak ingat apa lagikan. Act aku tak sangka kau tak tidur, tunggu aku yang kejap tidur kejap bangun ni reply msg kau. Wahh beta terharu sangat. Terima kasih.



kau sangat risau melihat aku begitu, bukan. Tak boleh "pergi" masa aku minum air gas- KAU BUAT MUKA SINGA. aku makan nenas- " KAU MAKAN NENAS KAT PINGGAN AKU, AMBIL NENAS YANG TERSANGAT KECIL untuk aku makan." aku pun tarik muka, tanda protes dengan layanan kau. Nak buat macam mana, raya rumah orangkan, aku ingat air sirap biasa ja.
terima kasih FBI.



Dan ternyata apa kau buat tuu, untuk kebaikan aku juga. Aku dengan muka poyonya ingat aku dah sihat sangat. Hammbek, berpeluhpeluh tahan sodap ehh makan tadi. pucatmucat kau kan. Haha.. janganlah risaukan aku.
aku sayang gay aku sekuat Tiger.


Jangan bagi harapan kalau benarbenar tiada untuk diberi.
benarbenar aku terbuai dengan indahnya tingkah lakumu. serupa tidak percaya dengan apa yang berlaku. Fine, aku malu untuk lebih berkatakata kali ni.
Diam, berambus ! 
-untuk lebih hipokrit. HAHA.




- I made the mistake of letting you go when i still loved you . You made the mistake of watching me leave while you still loved me.

bungabunganya jahh ayat kau.
haram jadahnya aku macam ni. okay sejuk. mau teguk itu kerupies.


-Cik N 








No comments:

Post a Comment