17 February 2011

done !

salam sejahtera...
hampir sebulan berlalu pergi..dan aku masih dengan "pendirianku"
pelik..kenapa aku masih menanti yang terang-terang
TAKKAN dapat !
ataupun aku hanya sekadar "keliru"..mungkin..
aku tak tahu..
kenapa mesti KAU buat-buat TAK TAHU..
peliklah kau ni...
pernah terfikir juga untuk "melarikan diri"..
tapi..mustahil pula..

aku tak harap kau berubah..tak harap juga kau memilih aku kembali..
aku hanya nak kau bahagia dengan hidup kau..
sebab tu aku kena kejam dengan kau..
jangan terlalu bergantung kat aku..
AKU TAKKAN SELAMANYA ADA DI SISI KAU..
susah sangat ke kau nak FAHAM?

hampir DUA TAHUN..yaa! aku tahu itu..
tapi pernah ke kau FAHAMI aku sebenarnya?? kau tidak mengenali aku..
sebab kau harap aku memahami kau, 24jam..
bila aku marah, kau cakap aku panas baran lah pula..
bila aku buat tak tahu,kau cakap aku tak kisahkan kau lagi..
hampir gila aku macam ni..

aku belajar menghargai kau setulus hati..
macam-macam benda aku buat untuk kau,bukan..??
mungkin aku tak cukup baik untuk kau..pergilah cari hidup kau..
aku tahu,aku tak setanding DIA..
aku penat..aku taknak lagi fahami kaum sejenis kau..
sangat penat sampai rasa nak mati..
maafkan aku..bukan aku tak sayang..kau yang paling HEBAT dalam hidupku..
ciptaan TERINDAH sampai aku tak berdaya memiliki mu..

No comments:

Post a Comment