15 February 2011

kebenarannya..


salam...


  aku tahu.. kau mengikuti setiap jejakku..haruskah aku berlari..??mengutip kembali memori..atau pun terus melangkah pergi..semalaman aku kebingungan..TAKUT akan hari TANPAMU berlalu pergi..bukan aku EGO..tapi memerlukan waktu untuk menilai diri sendiri..aku tak kisah digelar apapun..aku amat memerlukan masa..maaf..


 aku terpaksa menafikan semuanya..walaupun aku terang-terang menunjukkannya..kau tertanya-tanya..aku tahu, sebenarnya kau memahaminya..jarak terus akan memisahkan kita..semakin jauh kita di hanyutkan.. semakin terpisah..dan melupakan..antara kau dan dia sama sahaja..insan yang ku sayangi..namun aku penat..memahami hati insan yang TAK mahu memahami hati aku..maka kesilapan demi kesilapan berlaku dan berulang kali aku disakitimu..haruskah aku memberikan peluang demi peluang..


 jujurku katakan.. aku AMAT takut kehilanganmu..bimbang akan nasibku nanti..dia hanya TEMAN..siapa aku sebenarnya bagimu?..hentikanlah lakonanmu..dan berterus-teranglah padaku..kita insan yang terluka dek kenangan semalam..kita sama-sama sokong kehidupan masing-masing..aku jelik, bahkan kurang sabar denganmu saat kau menyakitiku..namun..masih bertahan dan bertahan..


 aku harap kau memahami maksudku.. kisah kita bukan TERHENTI di sini.. mungkin ada jalan penyambung, mungkin jua akan terkubur..hentikan sikap "pura-puramu"..kerana aku akan tetap menantimu..

No comments:

Post a Comment