07 February 2011

saya tahu..

part1..

   Salam dan hai semua...kisah SAYA TAHU... saya tahu awak intip saya..saya tahu awak baca blog saya dengan kemarahan dan cemburu buta..awak.. saya tahu.. saya saja tulis macam ni..sebab saya TAHU awak akan bacanya..awak curi pics saya.. tanpa restu saya.. saya saja pergi jauh dari awak dulu..sebab saya tahu awak akan cari saya..awak sanggup buat apa demi saya..saya tahu...saya tahu awak yang menyamar jadi seseorang untuk mendekati saya..tapi awak LUPA..saya ada deria lain yang boleh mengetahuinya TANPA saya sedar..itu kelebihan saya..alhamdulillah..

  boleh tak awak jangan cari saya..awak sebahagian kisah silam saya..saya bukan perempuan yang mudah awak sakiti,seperti dahulu..mudah untuk terima makian awak..mudah untuk menangis kerana awak..selalu merayu agar awak jangan tinggalkan saya.. terlalu berharap awaklah orang yang akan bersama saya di hari tua.. awak selalu suruh saya kotakan janji saya kepada awak, tapi awak tak pernah kotakan janji awak kat saya...saya mengalah..bila saya dicurangi..saya tak kisah..asalkan awak tetap dengan saya."awak..saya sayangkan awak.."..itu yang selalu keluar dari bibir saya DAHULU..sebab saya masih mentah ketika itu..

  tapi awak lupa..segala kesakitan yang awak berikan telah mengubah saya menjadi kuat..menjadi matang..menjadi saya yang sekarang.. saya penat, awak..penat kejar kasih-sayang awak..penat berebut cinta awak.. kenapa asyik saya yang dipersalahkan..kenapa bukan DIA..kekasih gelap awak.. kenapa mesti saya menjadi tempat pelepas kemarahan awak.?? siapa saya sebenarnya bagi awak..?? awak akan berubah..setiap hari..sekejap saja saya dapat merasai kelembutan awak..kebaikan awak..selebihnya,....awak faham bukan..?? saya tak dapat bertahan lagi awak..saya tahu, awak BUKAN untuk saya bila awak luahkan segalanya..saya nekad malam tu..saya akan pergi sebagai mana sms saya untuk awak ketika itu...

  Demi awak, saya sanggup lakukan apa sahaja..apa sahaja yang termampu..tapi awak tak nampak semua itu..awak buta untuk terima kenyataan, sayalah disebalik diri awak selama setahun...sayalah menyokong awak tak kira masa apa pun.. tapi awak mudah mencari salah saya..terlalu mudah untuk mencari yang lain..saya ikhlas dan redha awak..asalkan awak belum menjadi miliknya yang sah..tak mudah bagi saya menerima semua ini.. saya TEWAS dengan sikap awak..saya jenuh memujuk hati saya..akhirnya..saya hilang dari hidup awak..

  tahun berganti tahun..saya telah melupakan segalanya walaupun ada ketika kenangan bersama awak tetap menyentap ketenangan saya..saya tak lupakan awak..saya hanya menafikan kehadiran awak dalam hidup saya..saya telah meneruskan hidup baharu..tetapi kenapa awak yang merayu-rayu kepada saya..meminta saya kembali kepada awak..menabur janji bergunung untuk saya..kenapa baru sekarang awak nak hargai saya..kenapa tidak dahulu..awak berubah? saya tak yakin dengan kenyataan awak..tidak sama sekali..saya jujur dengan perasaan saya.. perasaan saya untuk awak telah TIADA lagi.. telah mati dan berkubur pada malam itu..dalam diam saya membina kekuatan untuk membenci awak..

   maafkan saya..sebab saya tak mampu untuk membahagiakan sesiapa..saya takut..awak tak perlu bertanggungjawab dengan perasaan takut saya..saya bahagia begini..Maaf..saya tidak dapat menerima awak kembali.. bahkan tidak dapat menerima awak kembali menjadi kawan karib saya..sebab awak tidak pernah memahami saya.. saya tahu awak akan terluka seandainya saya bersama orang lain.saya bukanlah kejam untuk menyakiti awak dalam diam..kehilangan saya untuk menjernihkan keadaan..ternyata awak tak mampu berdiam diri seperti yang awak janjikan..awak tewas dengan ego sendiri..Awak..pergilah..tinggalkan saya sendiri..saya minta kali ini sahaja..awak biarkan saya mencari bahagia saya.. terima kasih kerana pernah menjadi sebahagian dalam memori hidup saya... saya tahu,awak sukar menerima pendirian saya..maafkan saya...

   ** hak cipta terpelihara...pQ..hihihi....ada bakat tak..??tiada kena mengena dengan sesiapa pun.. sekian terima kasih..**

2 comments:

  1. pergh....
    ad bkat la babe...bgos3....
    trukan usah anda...ak ingat an ctew psal ko td...trkjot ak....hahahha...
    well done babe... ^_^

    ReplyDelete
  2. hihihihi.... adoii..kwn cter laaa
    seyez ke....

    ReplyDelete