21 February 2011

tiba masanya


salam..dan semoga berbahagia...
terima kasih..cinta...
terima kasih, sayang..


 aku harap, keputusan yang telah aku buat... adalah tepat..tolong hadiahkan aku kebahagiaan...hadirkan perasaan yang hakiki,milik-Nya.. cintai-Nya melebihi cintamu terhadapku.. bimbinglah aku ke jalan sebenar.. usah kau bawa diri ini ke lembah hina... sesungguhnya, berbahagialah insan yang tersebut dunia akhirat...

 penat menahan rasa.." biarlah menjadi RAHSIA". namun aku hanya insan biasa.. kau telah membuatku rasa 'terbiasa' dengan dirimu..tak mampu lagi kaki ini berlari pergi..menjauhkan dirimu..namun, aku tidak mampu.. wajarkah aku terus berlalu pergi..tanpa perlu menoleh lagi..??

 hadiahkan aku kekuatan..untuk menahan segala dugaan..menangkis segala tohmahan..agar keyakinan yang ada dapat ku bina bahagia harimu.. melukis senyumanmu selalu..dan berdaya menahan segala rasa.. aku ingin..menjadi yang terbaik pernah kau miliki..mungkin yang teristimewa dan meninggalkan kesan yang mendalam dalam kehidupanmu.. 

  aku hanya insan biasa..memilikimu sementara..masih belum pasti akan masa yang mendatang.. janjiku,setia selamanya..hidup ini hanya persinggahan sementara..perjalanan ringkas,padat dugaan disisipkan.. terima kasih..kerana memberiku peluang.. menjadi yang istimewa..mungkin...

No comments:

Post a Comment