15 January 2011

gula hati ku...

part 1 ^^


salam... hari ini aku hanya ingin berkongsi rasa hati...mungkin juga luahan..sedar atau tidak, kita telah pun melangkah ke tahun berikutnya (2011).. umur pun semakin muda..kehkeh..Namun dewasanya nya kita,pasti kerana parents kita bukan? beruntungla kerana memiliki mereka...Tajuk  hari ini :GULA HATI KU....dan terbuka kepada keluarga, rakan, dan kekasih.. dan aku memilih untuk dedikasikan ini pertama kali untuk DIA..Incik bintulu...bukan mahu menunjuk.. sebaliknya memberikan penghargaan kepada insan yang amat setia mendengar segalanya..DIA lah lawan, dialah rakan ku... dan dialah gula hatiku... insan biasa yang sering menasihatiku..Alhamdulillah... aku akan belajar untuk menjadi insan yang mungkin HEBAT untuk terus bersamamu..(cehh3)...




bukan aku ingin mengurismu..namun sekadar memberi nasihat..huhuhu.. mungin kita telah terbiasa dengan kejauhan.. dan kali ini LEBIH jauh lagi... aku masih di sini..dan kau telah berada di seberang laut sana.. BINTULU..bukan..tempat yang indah..
Kenapa mesti begini? soalan yang menarik.. daku tidak tahu..huhu.. Maaf kerana sering kali bercanda denganmu.. Daku memang begini.. perkenalan yang jauh tidak di sangka2..
walau apa pun jadi.. kita tetap sahabat, (JANJI).. ..hey, kamu memang kacak di hatiku okey.
tiada apa yang perlu di sangsikan lagi..dan aku hanya memandang kamu sahaja..Insyallah..
INDAH , SABAR , AMANAH..dan telah ku jumpai dalam diri mu.yeahh !
kita masih mempunyai peluang untuk menghadapi tahun berikutnya...(amin)..
hanya usaha dan doa agar kita sabar dan tabah menghadapi hari2 berikutnya...




tahukah engkau... kau sangat unik ! omg..pemalu kau dengan perempuan memang xboleh blah..
hahahaha... dan naseb dapat berkenalan dengan perempuan mesra alam macam ku, (terperamah) denganmu..dan biarlah kisah yang amat melucukan itu tersemat dalam hatiku... " hujan akan datang.. membasahi tanah yang gersang...angin akan meniup segala kedukaan, dan merimbunkan kehijauan....cahaya akan menerangi segenap sudut kegelapan..maka terlahirlah KEINDAHAN yang nyata..." aku pasti kau tidak mampu memahaminya..kerna kita berbeda..aku telah terlatih dengan kesusasteraan..dan kau bukan org yang begitu... aku xharap kau mengerti, cukuplah dengan adanya kau di sisi... maafkan ku.. atas sikapku yang tidak menentu.. Dugaan mendatang bila kita kian terjauh begini.. aku bersedia memulakan yang baru bila bersamamu...dan JANJI harus ku kotakan... TERIMA KASIH, RM....

No comments:

Post a Comment