20 January 2011

mungkinkah...


      salam.. syukurlah mataku sudah sembuh kembali..huhuhu.. kenapalah hari ni boros sangat! nyampah gila..mesti dah terikut2 perangai temanku yang gemar bers*** hahaha... tidakkkkk !!! Daku bukan orang yang boros.. Mama pun satu, galakkan sangat daku pegang duit sendiri bebanyak.. then ajak keluar teman beli baranglah, makanlah.. bila duit takda.. sedihlah..nak tunggu dapat duit belanja balik.. macam azab yang amat! ohhh noo..or maybe aku da takda baju yang muat lagi.. malu pakai baju fit2..hurm.. nape tah..tak selesa kot..Hahahaha.. aku tak mahu seksi di mata org..malu kot..uishhh.. ngade saja aku ni... well hari ni aku keluar dengan mama, berabihla juga..hahaha..sangat teruk (pompuan mcm ni ke...??) dulu aku tak terdedah dengan benda macam ni, sebab takda duit dalam tangan kot..




   ni bukan barang yang aku beli tadi... hadiah daripada pakcik kesayanganku...(polis).. beliaulah yang membangkitkan semangat aku nak jadi POLIS!! yaa... aku minat gila dengan polis..hihihi.. dan Pierre andre...hihihi.. aku taktau nape aku kipas susah mati dengan mamat tu... (in love kot..??) hishh ! aku SUKA gaya dia cakap.. macam sweet gila... perghhh.. gaya yang amat menawan hati.. aku bagitaula kat budak laki kat kelas aku, aku suka mamat tu, dorang boleh bantai gelak ! ciss.. sampai hati.. suka hati akulah nak suka siapa pun kan.. Gedik saja.. tapi aku dah lama jumpa klon dia (kot).. my incik RM.. huahuahua... MUNGKINKAH aku dapat cakap dengan p.andre.. nyummy ! hahahaha..berbalik pada hari ni lepak dengan my mum, aku memang suka sangat ice blog..fav aku : cappucino + bubble..perghh...since aku kerja dekat pH (pizza hut).. giant senawang, memang hampir setiap hari nak benda tu.. (taklah selalu).. dengan riang ria aku minum.. sampailah mamaku cakap nak SIKIT! habis bubble aku dikejakan ! sedih3... aku ape lagi, melantak ais krim my mum pula..hahaha.. baru adil... mama: "maaflah wa.. sedap sangat ice b kmu ni.. sampai terlebih makan bubble tu..".. aku " huhhh! kenapa mama makan habis.. wahhh.. baru nak lepas gian.." dengan nada kecewa... hahahahaha.. lawak sahaja bila ingat tadi.. seronoklah lepak dengan mama..boleh paw macam2.. huhuhu..yang best, balik rumah baru ingat.." wa, asal paw mama banyak sangat nih".. well.. mama, inikan anakmu jua..hahahah..maaf yaa mama.. mahu save duit..kahkah... sampai situ shaja.. terima kasih.. ^^




No comments:

Post a Comment