17 January 2011

jiwa kacau....??

  istilah jiwa kacau..?? tahu la.. jangan tanya benda macam ni kat aku.. aku taktau kenapa sejak akhir2 ni aku berjiwa sensitif kat persekitaran aku.. even ngan my mum pun macam tu juga..pelik..taklah pelik mana pun.. birthday kedua kita bersama (kot).. dan tidak pernah sekalipun kau ada dekat aku masa tu kan. mesti jauh..aku hanya bergurau denganmu mengenai permintaanku untuk melihat kau ada masa bday ku nanti..dan sudah tentu aku faham kedaan kau macam mana. aku bukanlah perempuan yang sebegitu..yang sakitnya.. 

 kau macam tidak dapat menilai lagi gurauan ku..walaupun setahun lebih berlalu.. PERIT! sumpah aku makin EGO.. dan caranya.. pasti aku menghilangkan diri dari radarmu, bukan?.. mungkin adat berjauhan..memang begini.. aku takut.. aku tidak lagi mampu untuk membahagiakan sesiapa pun yang ada di sisiku..dan buat balik muka takda perasaanku yang dulu..
  
  bagaimana caranya untuk pulihkan kembali diriku.. masa cuti hari tu.. kita bagaikan orang yang baru bercinta! kelakar?! nope..! dan aku semangat belajar balik..mungkin memang salahku..dan ketaranya, kau bukan insan lagi insan yang ku kenal dulu.. mudah marah dengan gurauanku.. mudah menghakimi aku tanpa aku sempat membetulkan keadaan..
 " APA YANG HARUS AKU LAKUKAN..UNTUK MEMBUAT KAU MENCINTAIKU..SEGALA UPAYA, TELAHKU LAKUKAN UNTUKMU.APA YANG HARUS AKU TEMUKAN..UNTUK MEMBUAT KAU MENYANYANGI KU,INILAH AKU YANG MEMILIH KAU UNTUK KU...KERNA AKU, MENCINTAIMU.. DAN HATIKU HANYA UNTUKMU..TAK AKAN MENYERAH DAN TAKKAN BERHENTI MENCINTAIMU...-SEVENTEN "




  well.. aku akan berusaha untuk membaiki keadaan kita..cuma buat ketika ini, aku akan terus menjauh darimu..MAAFKANKU.. aku perlukan masa lepas apa yang terjadi.. dengan kehadiran DIA dalam hidupmu.. aku masih berpura-pura tidak meraguimu.. kerna aku ingin kau merasakan yang INDAH dalam hidupmu..dan aku hanya inginkan suasana yang tenang..andai DIA lebih hebat, tidak mengapa.. aku dapat terimanya untuk berkali2 sebelum ini.. kejarlah apa yang baik untuk dirimu.. aku bukan orang yang cepat mengalah, TAPI.. aku tak mahu kau membuat pilihan..aku tahu, sukar untuk kita memilih antara dua.. dan mungkin ini balasan tuhan kepadaku, atas apa yang aku lalui dahulu...






mungkin setakat ini sahaja yang mampu ku coretkan saat ini... mahu menstudykan diri..dan mungkin melayan perasaan.. AWAS! bukan buat benda bukan2... tangisan tikar sejadah?? hahaha.. agak gila sikit malam ni.. terima kasih...   pQ ~

No comments:

Post a Comment