25 January 2011

terjatuh sudah...


SALAM...
aku keliru sangat sekarang..antara SUKA..SAYANG..CINTA..
kenapa..??
kemesraan yang jauh disangkal dalam hati..! benarlah..
macam kelakar...tapi ini betul2
bukan COBAAN..!


hidup ini indah jika dipenuhi kasih sayang sesama insan..
maka, tiada kesengsaraan melanda..
ini mungkin dugaan untukku..
belajar memahami situasi sebenar...
hidup yang masih jauh lagi perjalanannya..


indahnya jika semua kasih sayang dibina atas dasar agama..
aman damainnya dunia ini....


siapa...dimana...
kita TIDAK tahu...hanya Allah yang mengetahuinya..
dalam diam aku mula mengagumimu..
terlalu mudah disakiti kaum sejenisku..
tidak perlu berselindung...


semuanya diceritakan sendiri oleh matamu..
hilangkan kegusaran..
aku akan menafikanmu...
maaf..
bukan ini yang perlu diungkapkan...


sahabat..
terima kasih..sayang untuk selamanya...
mama ayah..
terima kasih..untuk cinta yang dilahirkan bagiku..
dia..
terima kasih..
kerana menjadi sahabat dan musuhku...
bukan aku terjatuh cinta lagi...
hanya sekadar berjenaka...
tidak mungkin aku sanggup mengkhianati segalanya
kita hanya insan biasa...
terima kasih ALLAH..
menemukan aku insan2 yang luar biasa...
mengurniakan keluarga sempurna..
ALHAMDULILLAH...

No comments:

Post a Comment