18 January 2011

sepetang bersama....??

  salam hormat pembuka bicara.. kali ini tiba2 sahaja daku mahu berkongsikan sesuatu yang mungkin menarik... dan mungkin TIDAK.. SEPETANG BERSAMA....(KELUARGA F6).. dengan kehadiran 2orang guru SAHAJA.. tapi okeyla.. kisahnya begini.. mengikut janji MELAYU, kami (perempuan) kena ada d tempat yang di janjikan TEPAT pukul 3ptg.. dengan semangat WAJA aku pun datang awal bersama pasangan (mira,mus,fadh).. sampai2 tengoklah muka yien, fahmi mendekati kereta...tiada apa yang menarik.. dorang(yien+fahmi) cakap mahu keluar sat..ok lah.. tidak jauh dari tempat berdirinya aku, aku nampaklah pasangan (gay) kot..korang tau siapa?? Aqim dgn Ejad.. OMG !duduk berdua2 di bawah pokok yang redup mengadap laut.. perghhh ! tak boleh blah (ayat aku)...aku ada bukti (dalam nset)..kuang2.. tapi aku taklah jahat sangat..setakat nak tag2 tu, ujung jari je kot..hahaha..
  
           ( jejaka terhangat melaya.. lagi2 baju belang2 tu kan...piwett3...)
  
 disebabkan JANJI MELAYU tu... ayam xmasak lagi..hanya ada mee dan nasi goreng (mak fahmi masak) memang caiq lah tengok... perghhh ! perut aswa dah berdangdut dah, bukan keroncong ar( tak mainlah keroncong2) dia cakap...kat sana, tetiba pula aku ada anak ! (ank cikgu lah).. gebu gila lah.. ingat dah kat luar, takda lah keje (b4 ni jd bbystter) ... hahaha.. permandangan yang indah... terakam dekat nset fakar.. (sbb nset aku fadh bawa lari)... masing2 muka buas kelaparan.. pukul 4 lbh lah baru makan dengan riangnya... seperti biasa, lepas makan memasing pasti kembali ceria.. tapi ! sebelum tu gempaq dengan berita kehilangan fahmi, musliha dan lee yoke guey!! dengan paniknya, kitaorang (makan jelah..lapar kot..lataq pi lah dorang).. dan puas aswa melantak 3-4 ketul ayam + mee grg dan nasi grg... dia kembali mengganas! dengan bersuka ria.. tak pecaya...?? hahh jap2




  dia sorang je pegang perut tanda kekenyangan yang amat ! hah.. aku cakap sekarang berbukti okey..hahaha... lee berjaya ditemui setelah kitaorang hampir habis melantak..well ... muka happy jelah kot..ciss ! buang masa jelah panik tadi... lepas kepulang cikgu (sambil manapau makanan).. maka kami pun bersuka ria..(bergambar)..tapi sebelum tu kemas lah dulu.... tidak lain dan tidak bukan.. juru gambar terkemuka dipanggil khas naik kereta transformers tajaan FBI (FADHILAH BT IDRIS).. dan juru gambar tu AKU lah ! takda muka lain ke kena amek gambar korang.. balik2 aku je.. lepas tu, gambar aku pun TIADA Y__Y .... sedih kot korang buat aku macam ni...



( hasil karya terbaik aku, mira dengan fakar..jelas terpancar kebahagiaan mereke berdua...)  
  
 dengan wajah penuh kedukaan akibat tiada siapa mahu ambil  gambar aku, aku pun ameklah gambar2 mereka..yang peliknya.. terkantoi pula kemesraan FAKAR dan MIRA..OMP!.. terkejut,bukan?? aku pun...dan che hanis pula terlebih makan terus jadi mcm tu.. (membuat tarian tanggo) pula... angin laut mengeringkan mata aku..maka, merahlah mataku akibat c.lens yang ku pakai tu tidak lagi basah...perghhh ! best lah hari tu.. tapi.. MANA gambar aku, FAKAR..??? ciss..kedekutlah kalian ni..sampai hati buat aku mcm ni...

       

   petang mula beransuh pergi... jadi mereka bersuka ria bergambar tanpa kehadiran gambar aku dalam ni (ayat touching)... tapi..tidak mengapa.. aku memang femous..hahaha..biarlah aku nak kata apa pun.. HAK aku juga... aku lah orang terakhir yang pulang...dengan kelewatan ayah yang menjemput.. dan asar yang bakal berlalu pergi.. akhirnya datang juga kereta kuda ayhku.. (yeahhh)... FBI sudah terlepas tiket pulang ke indo meraung2 mahu pulang.. tidak sampai hati pula aku tengok.. aku ajak lah dia tumpang balik..(ajak2 kambing jee).. dengan wajah keriangan, dia ingat aku nak antar balik indo! BANYAKLAH.. dah tu, aku antar dia balik ke pusat jagaan kanak2 terlebih kalsium...maka tamatlah sepetangku bersama.....???? sekian, terima kasih ^^



                                                                                                                                         ~ pQ ~

No comments:

Post a Comment