16 January 2011

gula hati ku...

 PART 2 ....

salam semua.. aku tatau nape tetiba mahu menconteng sesuatu dekat (part2) blog ku ni...xprivate?? ahahaha.. hanya segelintir sahaja yang akan tahu kisah ku sebenar.. kali ini GULA HATIKU membabitkan TEMANKU... kasih sayang tidak terhad bukan..bahkan meliputi luasnya permukaan bumi... dan tanpa ku sedari, aku mula sayang dekat rakan seperjuangan (f6)..walaupun ahli keluar (6 EK ) sudah tidak lengkap... namun kita masih punya KENANGAN bersama, bukan?? masa begitu pantas meninggalkan kita, hope ZEEFA, AWIN, ANA dapatlah diploma yang di nanti2 kan..kami kat sini doakan korang semua berjaya...






nasib baiklah aku ni memang juru kamera bergerak korang, penuh memori nset aku korang keje kan... boleh buat galeri lah juga pic2 korang ni..sekurang-kurangnya aku TAKKAN lupa kat korang kan.. HEBAT lah korang ni.. mentang2 lah aku reject nursing 2, terus aku pula kena tinggal..ciss ! INI TIDAK ADIL ! hahaha.. rasa sunyi kelas,bila korang takda.. terasa sangat2 bila korang tiada.. hmm..xpela, bukan lama lagi kat sekolah ni... perjalanan makin mencabar.. mira da okey dengan bebudak ni.. aku memang muka WANTED lah.. asyik kena drop awal2..haha, xpela..menghiburkan hati masing2 yang muram suram awal2 persekolahan ni...
minda aku bukan di awang-awangan lagi... aku tetap dengan keputusan ini... doakan aku k, kawan2..






 aku sangat pasti bila tengok pic ni.. time ni aku kena lah shooting pic untuk pertandingan sony tu kan.. dah tu, sekampung (6 ek ) keluar bergambar.. pelik aku dengan korang nih.. hahaha..muke2 WAJIB ada, mestilah korang berdua..hahaha.. rindu gila babe dengan korang...bila lagilah kan dapat bersuka ria macam ni...(emo) uish ! kenapa aku emo pula.. aku okeyla..jangan risau..mungkin aku sakit sebab tension ni..hahaha.. memang budak laki pun rindu kat korang tau.. rerajinla contact dorang k...




terima kasih kerana sudi bersama kami..walaupun tak lama..tapi cukup bermakna.. dan kalian merupakan GULA HATIKU sampai bila2 babe... banyak sangat saat suka,sedih kita hadapi bersama.... memang INDAH sangat2... hope jangan mudah patah hati lepas ni k..




kenangan terindah harap terus di semat di dalam hati kalian.. sayang korang semua sangat2...
semmoga berjaya dunia dan akhirat yaa kawan2....mungkin kita akan bertemu jua di lain masa... insyallah.... xsabar mahu terus membesar dan melihat kalian dan kerjaya masing2.. mesti hebat2 belaka..




terlalu cepatlah masa berlalu..ni yang xpuas hati..kenapalah korang pergi juga...sedih kot... (tu ayat touching aku)... ingat lagi x awin?? ko gelak2 mase tu... aku siyez gila mase tu..ko bantai gelak pula..siot je perangai ko kan.. ahahaha.. xpelah.. akhirnanya berjaya juga aku melangkah ke sekolah tahun ni.. (2011) tanpa kehadiran kalain bertiga... perghh ! satu kejayaan besar bagi ku.. hahahaha.. hah ! jangan risau, aku xdelete pun pic2 korang tu hah.. nanti senang2 t, BAYAR balik kat aku tau... hihihi... mesti penat nak baca  ankan?? blog KU, suka hatiku lah ! saja je nak letak pic korang bebanyak... well... maafkan ku andai terkasaq bahasa... sayang2 !!


sekian... TERIMA KASIH...gula hatiku sekalian ....

2 comments:

  1. kui3...coretan tapi sebenarnya gurisan yg amat mendalam..tinggal kesan abadi...

    ReplyDelete
  2. hahaha... yup..semua merasinya,bukan

    ReplyDelete