23 February 2011

P.E.L.I.K

salam dan selamat malam..
kepada semua...

  aku tak tahu..kenapa aku rasa macam aku sakit..macam aku tak hidup lama.. benda ni buat aku resah.. atau hanya halusinasiku sahaja.. mungkin perasaan ku yang terover penat.. kenapa aku mudah penat.. cuaca yang terlalu terik untuk aku? hahaha..mengada sahaja.. mungkin kekurangan zat merangsang otakku berhalusinasi.. atau aku tension dengan keputusan stpm senior2.. entahla..aku tak tahu..

  aku akan belajar.. yaa! aku akan berusaha dari sekarang.. cuma rasa takda rehat.. tu yang mereng semacam kot.. hahaha.. aku panik untuk duduki stpm.. Ya ALLAH.. bantulah insanmu ini.. menghadapi hari-hariku dengan baik.. aku dikelilingi oleh orang-orang yang hebat..maka, aku mahu menjadi orang yang hebat juga.. aku takut sejarah spm ku berulang.. terover study katanye..sampai tak cukup tidur..hahaha..kan dah frust.. aku harap aku sihat..cukup sihat untuk mengejar impianku,mungkin..

   aku sangat lapar.. tapi aku tak boleh nak makan.. aku tak tahu kenapa. aku sangat sedih dengan diri aku sendiri..aku sangat bahagia dengan dia.. aku sangat merindui zaman persekolahan yang terdahulunya...aku masih N yang dahulu..bezanya aku semakin berisi..hahaha..sekian...

3 comments: