14 July 2011

a bit more


seriously, i can't control myself at all.
Cik N, please please please behave yourself.



when you left me behind your side, i have nothing to do.
just an empty heart without any feeling left, alone.
i'm gonna kill you if you hurt me again dude !



aku jatuh cinta, selamanya cintaku padanya.
BEBOLA CINTA, HAHA
BOLA JARING.


aku penah je merasa kurus nih. tak kisahpun.


jangan pertikaikan kenapa aku gelap masa nih.
hahaha.



kehidupan terlalu rumit andai kita terlalu meramalkan.
jangan takut, redah je.


aku selalu buat ujian kat diri sendiri,
saja nak rasa macam mana jadi orang nakal.
kawan dengan semua.
dan itu menghadiahkan pengalaman.










haha. mulut orang tak boleh nak tutup.
cukup sekadar aku selesa dengan kehidupan aku.
dan mahukan kelebihan yang harus diburu.


kematangan bukan untuk dijaja dari rumah hati ke rumah rasa.
hakikatnya, jangan mudah mengambil hati kat perkara 
yang terlalu remeh.


aku diajar bangkit,
selepas selalu terjatuh, belajar bertatih dan berjalan sebelum berlari.














aku sayang mereka.
sumpah aku rindu mereka yang ceria selalu. even sorg mamat tuh tak ceria dalam pic nih.
bertahanlah. masa tidak terlalu lambat berputar.
abaikan ceritera yang menyisihkan kau daripada realiti.
ayuh.. kita kembali bersatu.


korang kekuatanku. yang mudah rapuh tiangnya..
ketegangan ini memaksaku untuk tidak mendiamkan diri.
lupakan kekusutan, pulihkan keadaan. kenap perlu menyisih dan disishkan.
kitakan sama, pelajar STPM 2011.


kesayanganku..
 beliau gemar menjadi pengkritik hidupku. selalu dan selalu.
alarm yang takkan berhenti berbunyi, untuk menyedarkan aku tentang hakikat sebuah kehidupan.
okay-okay, aku dah rasa penat dan susah nak cari duit.
aku dah rasa payahnya jaga anak (sebab aku jadi PENGASUH).
lagi-lagi masa sakit, banyak meragam. perlukan kesabaran yang sangat tinggi.
terima kasih, MAMA.





p/s: aku tension gila hari ni, kepala pepening langau. melepaskan tekanan dengan joging sendirian kat padang.. aku tak tahu kenapa aku mahu terus lari dan lari.
mesti nak get ready kena kejar anjing pagi esok. masaklah hari-hari kena kejar.
gugur lomak den. tapi takpe, anjing2, daku dah ready maa..
aku ada, selalu ada. untukmu.

No comments:

Post a Comment