26 July 2011

kembara hati



Syukur alhamdulillah, sangat perlukan percutian merehatkan segalanya.
dan kali ni, merantau jauh tanpa keluarga lagi.
PERLIS - KEDAH - PERAK.

bertolak. haha..

act, aku sebenarnya agak ngeri naik bas. teruja tu memanglah, cuma rasa tak selamat tu buat aku tak duduk diam. nak taknak, tak tidurlah dalam bas. dan nak taknak, malanglah siapa duduk sebelah aku,
sebab kena layan aku yang teraktif memalam. HAHA.


pergi padang besaq, aku tak tau nak beli apa untuk diri sendiri. semua orang dok kirim.
aku taktahu nak shopping benda2 macam ni.
benda lain tu, bolehlah. haha. sorrylah. seriuslah, aku tak pandai shopping-mopping kat situ.


then, kami pergilah ke Gua Kelam. aku taktahula kenapa aku macam takda je kat situ.
adoi aii. punca betul. mesti tension kat Padang Besaq tak hilang lagi.
okayla, akupun tak pernah masuk Gua, gayat macam nak mati.
tetiba je perut aku kecut, malu den.


poie taman ular, act kami ni tak masukpun.
nasib ada taman menan, so, bermainlah dengan riang ria raya..

dia belanja kami eskrem

katil kuh (bilik kami)

depan rumah cikguu

bendang kG Cikgu

muzium Padi

taman UUM

kesayangan =)

Lost World ^^

geng Elmo <3

gedix sajoss ^^

P/S: terima kasih banyak, sebab sangat prihatin kat keadaan aku yang tak menentu.
insyaallah, aku cuba jadi lebih matang, sabar dan insan yang kuat.
Andai, jasad ini, jiwa ini akan kembali padaMu sebentar lagi Ya allah,
izinkan aku merasa bahagia dan membahagiakan mereka yang telah aku abaikan.
mereka yang tidak aku ternampak.
nyawa ini, hanya akan redha.. jika kau berikan aku kesempatan yang Ke-2..






mood: tacing T___T

No comments:

Post a Comment