06 July 2011

coretan ter-poyo



sayang. selamat ulangtahun kelahiran. semoga hayatmu diberkatiNya..
Pn. NorArpah bt Abd Malek & Nur Azwin Bt Buang.


bila semuanya berlalu, kelegaan yang aku rasakan. tiada lagi tolehan samar yang sering merencatkan pandanganku. tiada lagi tirai yang aku labuhkan di pertengahan jalan dan jalan itu tidak seharus mempunyai titik noktah. kerna alasan yang kukuh, permulaan yang sempurna tidak wajar mempunyai pengakhiran yang membinasakan.




bukankah yang klasik itu lebih menarik.




aku takpandai bermain madah denganmu, aku tak mahir bercanda-ria dengan sikapmu.
yang aku tahu erti ketulusan dalam membuat sesuatu. 
dan kau layak untuk mendapatkan itu daripadaku.




" dan bila kesakitan itu meresap ke dalam lubuk hatimu, maka terlahirlah kekuatan yang tidak engkau sangkakan akan berlaku..- tidak bernama"





" Dia mengetahui setiap satunya, dan bila DIA menarik satu nikmat, maka digantikan olehNya, satu nikmat yang lain. sesungguhnya kesabaran hambanya itu tinggi nilainya disisi Maha Pencipta."




terima kasih kerna melayani ku dengan baik, selama ini. dan aku mahu kau tahu, aku hargainya.






p/s : mood berubah-ubah bila takdapat jawab soalan mikro. hoOoMyGuDd.. aku harap, aku mampu laluinya untuk kali yang terakhir.. Insyaallah. ohh ya, belug tiada berlagu. kesilapan teknikal. ilubiyuu.





No comments:

Post a Comment