13 July 2011

taknampak



"aku memang suka baca belog kau. lagi-lagi tulisan halus, memang hampir butalah aku baca."


haha. tengoklah tulisan aku macam mana sedang-sedang jekan.
aku suka guna tulisan kecil sebab nampak kemas.
dan aku yang rerabun pun boleh baca..



kadang-kadang kita rasa kita mampu untuk buka buku baru.
lupuskan kisah lama.


memang betul. aku tak kenal kau yang dahulu. aku kenal kau yang sekarang.
kau yang di hadapan aku, kau yang begitu tulus melahirkan keazaman dari kekesalan.
kau membuatku ingin teguh bersamamu.
kenapa masih kau tangisi semalam yang kelam.
akukan ada di sisimu.


cemburu tu tanda sayang.


kau tak hiraukan aku lagi. sedikitpun tidak.
" kau ni wa, orang tu dah buang kau jauh-jauh dari hidup dia. dah bahagia sakan dah, tak pernah ingat kau langsung. kau pula sesibuk ingat lagi pasal dia.  ada dia cari kau. sakitkan hati kau adalah. tak guna punya orang..!" - FBI.


kadang-kadang, bila satu pintu kebahagiaan tertutup rapat.. dan terbuka satu pintu kebahagiaan yang lain, namun kita takut untuk melaluinya. apa yang kita fikirkan ialah bagaimana caranya untuk membuka pintu yang tertutup itu. tanpa sedar pintu yang telah terbuka itu lebih baik daripada pintu yang telah tertutup.
wajarkah kita mengabaikan sahaja pintu itu.
TERPULANGLAH..



terima kasih sayang. 
aku terimanya dengan hati yang terbuka. kau memang sahabat terbaik pernah aku miliki.

No comments:

Post a Comment