11 July 2011

sehabis kata

Takperlu nak berdrama sakan. kerna cukup-cukup, aku tau kau siapa dan kau tahu aku siapa.
aku bencikan kekalutan.


kalau aku tak usik kau, kenapa perlu kau jolok sarang tebuan. kalau aku tak undang kau, kenapa perlu kau mengundang kecelakaan. jangan salahkan aku.
salahkan kolotnya fikiran kau.
tipisnya rasional kau.



pepohon manapun yang redup akan menghangatkan kembali tubuhmu, andai kau tebang semuanya.


aku tak mengerti, sedikitpun tidak. sudah habis nilaikah aku di sisimu? hingga semuanya terlupus, dan akukah yang terbuang dalam kisah yang kau karangkan.
HAHAHA.






pesanan buat pemilik hati :
maafkan apa yang tidak terdaya kau maafkan.
padamkan saja marak api yang sarat dendam kesumat.
buangkan semua kekeruhan.




p/s : pemilik hati, aku lah..
kenapa. selalunya aku yang rasa macam aku jalan pemisah.
untuk hati lain bersatu dan jujur pada apa adanya.

2 comments: