02 May 2011

aku tak pernah cuba nak jadi sempurna. kerana kau buat aku rasa sempurna.
aku cemburu. aku marah. aku bosan. aku lemah.
kenapa mesti aku rasa semua ini. bukankah aku berjanji takkan mahu berpaling lagi.


PERSOALANNYA, kenapa kau.
sebab kau buat aku rasa selamat, kau buat aku rasa yang indah itu memang takkan kekal
kau buat aku inginkan kesederhanaan. kau buat aku mengimpikan sesuatu.
KAU.


pandai tak aku bercanda..
HAHAHA. aku peliklah, kau jangan tanya aku bukan-bukan. kau kawan baik aku lah.
KAWAN BAIK a.k.a GAY aku okay.
aku suka dia yang dah tak suka aku. kira macam aku tengok dia dari jauh jela.
curi lihat FB dia diam-diam. baca B dia memalam.. dengar lagu-lagu dia before tidur.
kelakar kan. HAHA. aku kan insan terbuang.



titik noktah itu BUKAN petanda aku tidak mampu mengarang lagi.
titik noktah itu penamat sebaris ayat, namun menemukan baris ayat yang lain.
aku takkan pernah padamkan baris ayat terawal, takkan pernah mahu edit bagi sempurna bahasanya.. namun aku akan cuba mengarang sepenuh daya, dengan cermatnya.
agar terlahirlah baris ayat yang baik, kelak.










p/s : kau tu aku pun tak tahu sapa. saja nak test kau jela, mr Gay ku. kau ni, pekena penumbuk aku, baru tau. geram jela. memang aku gay, so. ada apa hal..

No comments:

Post a Comment