13 August 2011

mata



kalau kau butakan mata yang selama ni celik,
pekak, bisu tiada kata yang kau mahu kau tuturkan
tak mahu terima hakikat.
sudah-sudahlah jadi manusia.



jadi, tak salah manapun kalau kau nak nangis.
T  A  P  I
sehari je.
nangis puas-puas sampai lebampun okess.
jangan tinggalkan sisa lagi.




kita ada kehidupan masing-masing.
DIA tarik satu nikmat dari kita, minta kita sabar.
kemudian, dia bagi nikmat yang lain pula.



aku takutkan penyesalan.
takut juga nak hadapi perasaan sendiri. aku minta kau jujur jela dengan hati kau.
lepas tu, kau nak meronggeng kejadahpun takpe.
apa sahaja untuk kau.
aku pendengar setia siaran kau yang takkan pernah tukar citer lain sampai hujung tahun ni.



kau nak tau, 
aku rindu dia. sumpah rindu. pendengar setia aku. kawan baik aku. pengkritik aku. juga musuh aku.
tapi dia dah hilang dari RADAR aku. aku tahu. salah aku.
orang kepercayaan aku. aku dah lama maafkan. cuma waktu yang akan menjernihkan kekeruhan
boleh tolong tunaikan "cek" JANJI kau kat aku tak. aku kehabisan TUNAI di sini.



apa sahaja untuk kau bahagia.



* kelihatan ayat aku sedikit poyuss. muntah kedarahkan. HAHA. sekadar bercanda.
sila abaikan jika taknak baca. 
terima kasih





P/S : untung ke ada orang sayang.
lagi untung aku jadi anak tunggal mama selama ni.
betul. aku rindu kau, incik.
sayang dilupa, ikhlas- Cik N ^^ 



1 comment:

  1. Haha..byk betul post jiwang kau...mengulit kenangan..haha

    ReplyDelete