22 April 2011

Bercanda-panda (!)


mulut kata jemu, hati kata rindu .. 




 haha.. kan senang kalau dekat kepala ada butang "remove".. senang sangat nak buang apa sahaja dalam kepala otak. ohh ya, mind you words,buddy (!). jangan cakap sesedap rasa, akupun ada hati juga. even kekadang aku suka buat TAK TAHU.. but, it hurt. aku kisahkannya. tolongla fikirkan balik apa tindak-tanduk kau tu. aku tak marah memvavi butalah. aku tak boikot secukup rasa. sakit tekak, tapi masih melantak cornetto balik sekolah. HAHA.. guess what, my dad bagilah. sweetkan beliau. so, ada MR CORNETTO II.. and i loved BOTH.


 aku tak tahu kenapa ada orang tu gila sedikit bila aku sebelah dia. kalau tak tumbuk aku, memang TAK lengkap kot hidup dia. dalah cemburu habis kat lelemak ku yang munggil (gemuk? ada aku kisah !). haha.. Yaa, dia selalu tak kisahkan aku, macam aku sangat kisahkan dia. carutan itu perkara biasa (kot) bagi dia. kesian daku.. ish3.. mangsa BULI.. tolong buat aku gila, ups. gila-gila. buat aku ketawa, jangan tinggalkan aku sesorang. takut duduk sesorang ni.. nanti kena culik (ada eh?)..


 wahh.. kerja membukitkan diri, tak sempat-sempat nak berfoya-foya. ciss.. aku harap, ONE FINE DAY.. akan ada yang sedar sesuatu..






p/s:  S  A  K  I  T   luar dan dalam   T___T

No comments:

Post a Comment