25 April 2011

hanya 30 minit

Aku tak boleh nak duduk rumah pulak petang tadi. tak tahu kenapa hati meronta-ronta nak keluar rumah.
perjalananku bermula lepas asar. sepatutnya aku lepak dengan kawan.
tapi, tak jadi sebab aku tak jumpa dia. dengan hati yang berbunga-bunga, tetiba nak sangat lepak pantai.
A  L  O  N   E.


HAHA. lupa, perkenalkan BF aku yang kacak, tapi tak warak. motor abg ipaqlah.
mana ada duit nak beli motor, maklumlah. masih belajar. masih ditanggung. abg ipaq yang baik hati, letak motor dekat rumahku. dia bagi guna, so, guna jela. lepas gian bawak motor ni. lama tak bercanda dengan motor ni...


aku taklah berseni mana. okay, lepak saja-saja. tengok orang dating.HAHA.. haruslahkan. seriuslah.
sanggup duduk sesorang, lapangkan fikiran. 
duduk-duduk makan strepsils. ingat nak makan ais krim. tapi, kenalah berpantang. bukan pantang bersalin tu. sakit tekak. suara pun malu-malu nak ada. so, abaikan jela. no more cornetto..


tak sedar kejap je aku lepak, adalah dekat 3o minit SAHAJA. haha. kelakarlah bila ingat zaman dulu-dulu.
dating kat pantai. tak silap masa form3. Panaspun sanggup. seriusla sangat kelakar. sambut birthdaylah, berbuka puasa dengan budak kelas. mandi-manda. berkelah sana-sini. kenangan yang akan ku ingat sampai bila-bila.
nanti, kalau-kalau tak jejak kaki kat sini lagi.. mesti sangat rindu. penat juga cuci mata. sampai tak payah pakai LENS lah. HAHA.. angin sesempoi aku(?). angin laut, biasalah. balik rumah rasa macam nak demam. mata panas je. (padan muka)



jauh perjalananku dipetang hari.. WAKAKA.  sangat jauh okay. agak gila sedikit untuk amek gambar ini. nasib tak kena langgar.. ish3.


ikutkan hati, nak je langgar lori tu. sangat tidak beradab.. gambar ni takda edit pape.. sebab memang macam ni. bezanya, wartakan namaku... hanya 30 minit sahaja yang ada. seronok juga menggila macam ni.
HAHA.. tak mahu terperap di rumah. menanti kepulangan sahabat sekalian. banyak aktiviti yang direncanakan. hoho ~



p/s: ohhh.. kerja, kerja dan kerja. upss.. ujian, ujian, dan ujian. ciss(!)
mahu BERCANDA- PANDA .. PELISS3 (!)

2 comments:

  1. duduk bercanda sendri? wuahh, nak ikut sama kamu, mesti best ;D huu.

    ReplyDelete
  2. haha.. yolaa cik ayu. bujang memang mcm ni.. jom3 .. apa sahaja utk mu,syg (=

    ReplyDelete