14 April 2011

salah aku.

assalamualaikum..
aku minta maaf, sebab keterlanjuran aku. memang aku tak dapat kawal diri lagi.. "sorry, my bad". kira, aku tewas kali ni, tak terdaya menahan marah.. kau kena ingat, kau sentiasa bermain dengan api. sebab, tu aku taknak jadi macam dulu lagi.. TOLONGLA, aku merayu.. aku penat bersabar, penat menghormati orang.. tolongla jangan menduga kemarahan aku.

kau buat aku penat, kau buat aku lesu.
kerja menimbuh minta disiapkan, menghitung hari untuk menghadapi UPP2..
aktiviti yang banyak, memisahkan aku dengan keluarga.

kira, aku hanya suka melihat dan mendiamkan diri.. aku kata apapun tak L U T.
nak bergurau boleh, sebab aku memang suka bergurau..
ohh ya, kawan yang jauh.. incik orang kaya ikan.
tolonglah jangan panggil aku C  A  N  T  I  K.. orang yang dengarpun geli.
kau salah menilai, cantik itu B U K A N aku.. betul, aku masih waras. sekadar bercanda-panda itu tidak mengapa. aku tidak kisah..

okay, kau (yang dimaksudkan) kata aku tak pernah rasa dikhianati? kau silap besar. kau turut katakan aku TIDAK pernah terluka? LAGIlah kau salah..
tapi, tak mustahil untuk kau kata macam tu. sebab aku selalu buat muka dengan kau. okay, aku bagitau apa yang takda sekarang.
" tak ada hadiah , tak ada I LOVE YOU, tak ada gayut malam, tiada lagi sms berjela.. tiada lagi handphone melekat ditangan.. skype sudah berhabuk, 3G tidak terusik.. dan tiada dating time semester break." 
T I A D A dan T I A D A.. 

kau boleh faham sekarang? aku macam bukan dulu. yang selalu nak sms, selalu nak call.. handphone pun malas nak cas. aku cuba bagi komitmen. andai kau tak sudi, angkat kaki awal-awal. " jangan buat aku berharap." ? aku tak suka bagi harapan.. kau fikirlah yang baiknya. aku tak kisah. aku minta maaf.

No comments:

Post a Comment