07 March 2011

BUKANLAH LEMAH..

assalamualaikum..
selamat malam..
selamat berbahagia..

  aku sering TAK puas hati dengan diri sendiri.. sering membenci diri sendiri.. dan korbankan perasaan sendiri untuk kehidupan orang lain..kenapa aku jadi macam ni.. aku pun tak pasti..CINTA.. aku adalah orang yang TEWAS bila berhadapan dengannya.. kenapa.. kerana aku seorang perjuang.. yang selalu gugur ditengah jalan..aku mungkin TAK faham.. lelaki.. sangat TAK ADIL! sebab aku berkali-kali memberikan peluang kepadanya, dan saat aku merayu, meminta, menagih.. aku TIDAK DILAYAN.. jauh sekali diingati.. AKU BENAR-BENAR INSAN TERBUANG.. !


  aku.. tak tahu kenapa aku jadi begini.. aku tak tahu macam mana nak bahagiakan diri sendiri.. aku TAKNAK jadi macam ni.. ada orang perlukan aku.. aku pun perlukannya.. dan saat aku dibuang begini.. aku rasakan, AKU PERLU pergi.. PERLU MENGHILANGKAN DIRI..aku perlu kuat.. harapan keluarga, perlu aku galas.. harapan aku kat diri sendiri... TIADA.. aku tak boleh cakap macam loser.. AKU ADA AGAMA.. ALLAH baru uji aku sikit.. aku tak tahan.. aku perlu makan ubat apa.. penyakit hati, bezikirlah..berdoalah.. aku rasa nak pergi sesuatu tempat..jauh dari semua ini.. 



 aku dengan BANGGAnya nak habaq MAI.. AKU TAK KISAH KOT KAT KAU ! LANTAK PI LAHH .. hammek kau.. asyik aku je berlembut dengan manusia macam kau, ROSAK hari aku.. so, no more "LEMBUT-GEMALAI" bagai.. aku akan jadi ganas kat kau..DAN tak perlu nak PERSOALKAN APA-APA.. kau hidup kau, AKU hidup aku.. aku penat. mengadap diri aku macam ZOMBIE.. dalah tak cukup tidur.. tekanan darah tah pape, PASTU dok pikiq PASAL kau.. memang MEMBUANG MASA AKU SELAMA INI.. ! test dala macam LAHA*** je.. LANTAK kau lah nak fikir apa. aku MALAS.. aku PENAT.. AKU TAKKAN meminta-minta lagi.. aku perlu jadi kuat.. untuk itu, aku perlukan tidur secukupnya.. cukup untuk aku LUPAKAN KAU..dan BUANG kau dari HIDUP AKU..



 aku tak sabar nak jadi diri aku yang dulu.. buang semua kenangan dan ingatan bersama kau..macam yang kau BUAT.. DIA..?? aku cuba untuk membahagiakannya.. aku terima, maka.. aku akan beri peluang kat orang lain. semakin semangat belajar, bila dia ada di sisi.. tak MAHU dah fikirkan yang lain.. FOKUS AKU, sudah ada. tinggal untuk aku bangkit dari hari-hari yang LESU..BOSAN.. dan MERIMASKAN.. terima kasih, aL.. terima kasih semua.. terima kasih, cinta.. KERANA aku, BUKAN INSAN selemah yang KAU BAYANGKAN.. sekian..

2 comments:

  1. tajuk mcm xsesuai je..isi2 dh bgs..crite dh bgs..tukr je tajuk..

    ReplyDelete