20 March 2011

another me

salam.. malam ini suram, menaip without cahaya...
masih okay, walaupun nyamuk menyerang..




  aku tidak menyangka, tidak juga menduga.. semua yang telah terhenti. hanya ada TITIK NOKTAH.. itu tidak mengapa. aku hanya insan biasa.. di mana dia, kakakku sayang.. mana kamu, sahabat karibku.. terkulai aku layu sendiri.. mereput tulang tiada yang tahu.. kata-kataku diucap.. sepenuh perasaan hingga mahu terlelap.. HEHE..


 mungkin ada yang jemu, mungkin ada jua yang membisu.. bahkan mungkin ada yang rindu.. siapa TAHU..?? setiap hari, pasti aku akan temenung di birai katil.. mengingati sesuatu yang hilang.. ya.. ada rindu yang terjalin di hatiku.. UDA! saat ini baru ku rasakan, aku perlukan kau kakakku.. aku ingin mendakapmu seperti dahulu.. memegang erat jemarimu.. dan menangis sepenuh hati.. itu yang aku perlukan selalu..

"  another me, 
 just inside your dream
 night without sleeps..
 turns you around..
 can you see it..??
 can you feels it..
 yes, i'm the ones..
 who loved you most..
 stop crying, sweetie..
 you are big girl now.
just lets it be..
  he will get it later.."

 mungkin seperti anak kecil menginginkan gula-gula.. mungkin jua mengharapkan hujan disaat mentari terik.. apa yang kita inginkan, tidak semuanya kita dapat.. tapi bersyukurlah, kerna masih ada nikmat yang nyata.. beruntungnya aku, masih memiliki keluarga, kesihatan, kewarasan, rakan-rakan, dia , kamu.. dan mensyukuri nikmat dilahirkan dalam ISLAM.. mungkin suatu ketika, aku membencimu.. tapi bila ditanya dalam hati, tiada siapa layak untuk dibenci.. kesedihanku bukanlah apa, hanya merindui masa silamku bersama yang tersayang.. Allah sedang mengujiku... berikan aku semangat.. agar aku masih punyai waktu untuk menyayangimu.. terima kasih..


p/s: mama, i love u.. thanks a lot <3

No comments:

Post a Comment