15 March 2011

one FINE day

salam..
petang yang panas..
SANGAT tak selesa untuk BERMIMPI..


     aku cuba untuk lelapkan mata, hanya untuk seketika cuma.. tapi TAK boleh.. sakit JIWA ku datang.. haha.. panas macam sauna dah bilik ni.. its okey, aku boleh mencaiq kan lelemak yang melekat pada tubuhku.. GEMUK! ada aku kisah?.. 



 haha.. seksi bukan..?? sepatutnya kalau putus cinta bukan makin gemuk ke..?? tah, jangan tanya ORANG macam aku.. sebab aku tak KURUS.. aku gendut, so? do i care? positifnya hidup andai kita kurus sedikit, untuk kekal sihat.. okey, aku sangat setuju.. dan sangat gembira sebab muat kembali memakai jeans zaman aku "atlit" dahulu.. hahaha.. putus cinta boleh mencairkan lemak ! OMG!..

  aku memang loser..tapi bukan aku, KAU pun sama.. kita tak selamanya di atas.. kadang-kadang rasa loser pun okey apa.. Membina keyakinan diri.. aku nak kurus.. nak gorgeous macam minah tu..


 ahha! macam minah nilah.. HAHAHA.. mayat hidup yang dibangga-banggakan oleh ramai orang.. perempuan mahukan badan macam ni? LUPAKAN jela.. MALU aku nak hidup kalau badan MACAM ni.. kot ye pun putus cinta, TAK DAPAT de nak badan macam ni.. hahaha.. kot aku sakit, nak matipun belum tentu lagi aku macam ni.. sebab mama kan chef terhebat kat dunia ni.. hmm.. wondering, macam mana agaknya keadaan kau kat sana.. sedih ke, gembira ke.. yela.. aku kan GF paling LOSER  kat dunia.. paling BOSAN, TAK MENARIK, TAK BERBALOI untuk dimiliki..


  badan mantap idaman lelaki ! macam perempuan ni.. haha.. kagum juga aku.. bila tengok badan yang "sasa" ini laku di jual kat majalah.. daku sukakannya ! haha.. boleh tak sesiapa datang, kutip insan terbuang macam aku ni.. gi tanam kat belakang rumah korang. sebab menyemak jela kat dalam bilik aku.. tak suka tengok bilik aku bersepah dengan perempuan LOSER ni..boleh tak aku cakap macam tu? haha..


 aku mungkin GENDUT, tapi aku masih lagi boleh menarik perhatian makcik kantin or sesiapa setaraf denganku.. macam perempuan kat gambar ni.. relax je berbadan sasa macam ni.. dia boleh teruskan hidup, inikan pula aku! cehh.. buat malu jekot. tapi, aku TAKLAH seseksi perempuan ni.. GILA apa.. nak MATI pun segan macam ni.. aku mungkin nakal, or maybe jahat.. tapi untuk sebegini.. jauhhhkaaannlaaa..! adat manusia, ingin disayangi, dibelai, dimanjai, dicintai.. paling bermakna, hubungan berkekalan sampai mati.. bukan semua orang BERNASIB baik, macam fairy tales.. ONE FINE DAY.. semua orang akan tahu juga, siapa partner hidup korang.. bila sudah sampai seru..dan one fine day, maybe masa tu aku dah mati ke kan, ada orang akan menyesal.. sebab aku yang CUTE ni dilupakan.. hahaha.. chill sudah, hanya bercanda.. hari yang panas, ohh lelemak ku semakin mencair..perlukan mandian segera! bye..


p/s : aku tak bermaksud utk mempersendakan sesiapa.. aku hanya berimiginasi sahaja.. maaf, TIADA kaitan dengan tubuh badan anda, HANYA DAKU sahaja..tQ~

No comments:

Post a Comment