23 March 2011

lagu jiwa

salam.. malam yang malam.. huhu..






 aku tak harap kau rasa sakit, kawan.. aku tak doakan kau akan rasa suatu hari nanti.. kerna aku diajar, untuk tidak mendendami... seharian, aku memikirkan, betapa banyak kurangku.. betapa aku tidak sempurna.. namun, aku tidak kisah. aku mahu jadi teman.. yang ada saat kau menangis.. dan ketawa.. biarpun kau tiada saat aku terluka..


"mungkin saja kau bukan yang dulu lagi..
mungkin saja rasa ini telah pergi.."


  senyum terukir indah..
 mengaburi mata hati..
 takkan pernah aku meminta-minta
 hakikat sebenar aku memang terluka begini..


 maaf.. aku mungkin tawar hati.. tapi masih utuh berdiri.. tidak mahu menyalahkanmu.. hanya menunding jari ke diri sendiri.. betapa aku rasakan, akulah yang merencanakan semuanya.. kau yang terseksa.. sumpah, aku terlalu berduka dengan diri sendiri.. kau boleh pergi, andai itu yang terbaik buatmu.. aku? boleh berdiri, walaupun akan rapuh sendiri..



p/s : mahu cuti, please mama...

No comments:

Post a Comment