12 March 2011

cerita terakhir


salam..
selamat tinggal kenangan..
selamat tinggal NAJWA..
selamat tinggal DUNIA..


"i promise to hold your hand when ur feelin pain..i promise u might lay ur head to my shoulder when u sad...i promise that i'll kiss ur forehead to reduce ur sicks..its not because you are mine..but my life!..."

  aku penat begini.. letih dengan diri sendiri.. perlukan ruang untuk "membunuh " diri.. aku harap tiada apa yang nak disesalkan andai aku pergi.. aku menyepikan diri.. menghitung saat beredarnya kenangan semalam.. aku TAK LAYAK untuk merasai BAHAGIA.. aku hanya mampu, memberikan apa yang terbaik untukmu.. aku memikirkan, siapa aku sebenarnya.. apa yang aku mahukan.. PENYESALAN..?? hahaha.. penyesalan aku yang utama, membiarkan air mata menemani malam-malam sunyi ku.. kegusaran melanda jiwa ku, saat aku di tinggal sendirian.. fikiranku akan mudah.. mudah untuk berasa kecewa dengan diri sendiri...

  begitu mudah untuk aku merasai kesedihan yang melanda.. perlu ke aku ambil ubat anti-D?? perlu ke aku makan ubat yang memberi aku peluang untuk TIDUR.. dan TIDUR.. kalau tidak.. aku jadi begitu emo.. tangisan masih belum mampu menerbitkan kelegaan.. aku tak boleh sendirian.. sumpah tak boleh.. kamu.. hadirlah menemani hari-hariku.. aku tahu, kau pun ada masalah sendiri.. dan aku tak sanggup untuk meminta-minta darimu.. yang aku buat, tersenyum bila bersamamu.. bahagia bersama.. hadirlah.. please.. hari-hari aku tak menentu.. maaf. andai aku sering 
meng"emo"kan diri.. permintaanku, hadiahkan aku secebis kebahagiaan.. hanya sedikit.. yang mampu menerbitkan kekuatan baru..

" what is worse is when one or both parties are HURT and GRIEVE about the relationship which began so BEAUTIFULLY but ended so BITTERLY..."

  aku berjanji.. akan cuba membahagiakan insan yang memerlukan.. dan itu, KAU.. maaf.. aku benar-benar terluka.. baru sekarang meluahkan.. sebab usaha aku untuk membencinya, TIDAK berhasil.. masa akan mengaturkan kehidupan yang lebih bermakna, mungkin.. sangat berjanji.. akan mengubah diri.. untuk elak benda yang sama terjadi.. SELAMAT TINGGAL.. dan kali ini, aku merelakan.. sepenuh perasaanku.. sepenuh jiwa.. aku LEPASKAN.. dan untuk itu.. akan ku bunuh segalanya.. aku bersedia, untuk memulakan hidup baru, dengan jasad baru.. jiwa baru... pemikiran yang lebih matang.. insyaallah.. segalanya akan aku tempuhi.. aku mungkin tidak seindah mimpi mu.. terima kasih,si pencuri hati.. aku tahu, kau memahaminya..

No comments:

Post a Comment