12 March 2011

hari pertama..

assalamualaikum..
selamat malam semua...

  seperti yang aku janjikan.. aku mulakan hidup baru dengan hari yang positif bersama DIA.. mestilah kan.. pagi, waktu subuh.. tiada apa yang lebih indah dari alunan azan berkumandang di pagi hari.. bersyukurnya aku, kerana masih diberi peluang untuk hidup hari ini.. aku dah terbiasa, tidur lewat.. bangun awal.. hahaha.. tak tahula.. aku teruja untuk memulakan hidup baru setelah hampir setiap malamku dipenuhi air mata.. 

  pagi ini, seperti biasa aku akan mencium wajah mama tersayang.. bergurau-senda dengannya.. dan dia sangat terkejut dengan reaksi aku hari ini... mungkin aku mula menjadi aku yang dahulu.. mama, wawa sayang mama.. even wa lebih banyak menyepikan diri sebelum ni.. aku sangat teruja memulakan hari baru dan hidup baru.. kali ini, keluar dengan kawan-kawan.. tengok cerita "MERONG MAHAWANGSA".. okeyla.. janggal juga pada mulanya.. biasa tengok wayang dengan akak-akak.. abang ipar.. kali ni, dengan kawan-kawan.. haha.. sweet.. tapi yang TAK bestnya, aku tak dapat lari kat tempat aku pernah date dengan dia.. haha.. its okey.. biasalah. tempat awam kan..

  
 sangat teruja untuk melawa even tak lawa.. hahaha.. ADA AKU KISAH orang nak kutuk apa..?? ni bilik mama.. so, tak perlulah nak pertikaikan bilik bersepah.. aku nak kemaslah ni.. yang pasti, mata aku macam amoy.. sepetlah,sembab.. hoho...


kami ! yeaa... sangat seronok keluar dengan kalian, even FBI takda.. haha,, aku belajar untuk membahagiakan diri.. terima kasih,aL.. untuk hari yang ceria.. hari yang sweet.. aku mula, mula untuk membina keyakinan baru.. kegembiraan berganda bila beratku makin turun.. berbaki 3kg lagi..!.. dan aku sangat gembira.. hari-hari yang sibuk, buat aku rasa selekeh nak mati.. dapat juga keluar bersama mereka.. dan sangat rasa bertuah memiliki kawan-kawan seperti mereka..



 mereka sangat comel! haha.. shopping tak ingat aku kan.. then, bila aku shopping korang bising.. lawak seh.. relaxlah.. bukan apa sangat, janji kita keluar sama-sama kan.. time pose gambar nilah, ada mamat dalam kereta kancil sangat tak guna.. ! curi ambil gambar kitaorang.. kot comel sangat pun beragaklah babe! cehh.. buang masa aku je marah-marah.. tak berbaloi.. LANTAK PIILAAAA wei..


 tak lupa juga kepada incik Cornetto, anda telah memaniskan hariku.. terima kasih sangat-sangat.. aku tak tahu, sejak bila aku mula suka makan ais krim.. haha.. sangat beruntung ada orang belanja,bukan..?? sangat sweet, dengan bekalan sweets yangku terima.. even aku tak makan manis, dulu.. sangat positif hariku ini.. incik cornetto, terima kasih kerana bersusah payah denganku hari ini.. bukan tak mahu makan KFC.. bukan diet.. harap faham okey.. terima kasih semua.. untuk hari yang indah.. hari yang tercantik.. sangat terharu... 

No comments:

Post a Comment